Employer branding is de sterkste kracht wanneer je je merk wil revitaliseren.
Enerzijds maak je de war for talent een stuk minder zwaar wanneer je aantrekkingskracht groot is. Anderzijds geniet je van een positieve reputatie. De grootste valkuil? Google beloven en dat niet zijn.
Afhankelijk van de campagne bevragen we hoe jij je werknemers soigneert en welke kwaliteiten reeds aanwezig zijn. Daarop gebaseerd brengen we overige opportuniteiten in kaart met een bijhorend battleplan.
Niemand wil solliciteren voor een bedrijf dat in aanmerking komt voor ’s werelds saaiste ooit. Durf op te vallen. Samen met jou werken we een gepast campagneconcept uit dat aansluit bij je bedrijfswaarden en normen.
De mensen met wie je samenwerkt zijn een aanwijzing van je intenties. Gedeelde waarden, visies en doelgroepen zijn een basis voor goeie samenwerkingen. Wanneer je duidelijk aangeeft wie je bent, wat je doet en waarom het ertoe doet, heb je gegarandeerd een stapje voor in het vinden van de juiste samenwerkingen.