Bedrijfsnaam

Al eventjes aan het kauwen op een nieuwe naam? Een sterke merknaam is cruciaal, het geeft een eerste indruk en trekt mensen aan.

Je merknaam ligt in lijn met je merkpersoonlijkheid. Hij bekt goed en blijft hangen. Sidekick bijvoorbeeld. Laat een paar van onze creatieve koppen eens mee nadenken over jouw bedrijfsnaam en vraag een workshop aan. Hierin gaan we samen met jou op zoek naar een naam die blijft plakken.

Goede merknamen zijn geen exacte wetenschap. Denk aan het succes van webshopmagnaat Baby-Dump. Een gezonde dosis buikgevoel is dan ook zeker welkom wanneer je nadenkt over je nieuwe merknaam.

Een naam kiezen is een serieuze zaak, neem volgende criteria in overweging:

  • je nieuwe merknaam is uniek en memorabel
  • je merknaam indiceert een product, service, het doel van je merk
  • je domeinnaam is nog vrij
  • je merknaam heeft positieve connotaties
  • je merknaam is makkelijk uit te spreken en te spellen

Ons portfolio. Onze helden.