Een nieuwe branding en website voor Sidekick. Feest!
Ja hoor, wij hebben dus wat te vieren. Heel wat nieuwe gezichten, een evolutie van onze diensten, een nieuw smoelenwerk én webdesign voor Sidekick. Ontdek in deze blog meer over onze look en feel en wie wij vandaag zijn als branding- en communicatiepartner.
De geschiedenis
Sidekick startte vijf jaar geleden op om andere start-ups kwaliteitsvol communicatiemateriaal te leveren. Daarnaast hielp het merken verder bij het uitdenken en ontwerpen van een aantrekkelijke look en feel. We hielpen tal van ondernemers bij het uitdenken van hun nieuwe merknamen, ontwierpen vele logo’s en ontwikkelden heel wat websites.
Deze acties zorgden mede voor het gewenste resultaat, waardoor we uitgroeiden tot de boîte die we vandaag zijn. Doch onze weg wat drempels en scherpe bochten kende, zijn we zeer trots op wat we hebben afgelegd en op hoe we hebben geleerd van uitdagingen.
Sidekick telt vandaag 13 pientere koppen met een positieve ingesteldheid en zekere knaldrang. We ontfermen ons over je branding, webdesign, content strategie + creatie én video. Ja, je leest het juist: wij zijn een full-service branding agency.
Onze persoonlijkheid
Sidekick zal altijd naar langetermijnsamenwerkingen streven. Om die te kunnen blijven verwezenlijken, blijft onze hands-on en authentieke houding uiterst belangrijk. Deze eigenschap vertaalden we in de schrijfstijl. We kozen voor teksten die recht door zee zijn en zeggen wat moet. Niet meer of minder. Daarnaast verschoven we de tone of voice van speels naar vriendelijk en objectief. Want, na vijf goede jaren gevuld met leermomenten en successen, durven we te stellen dat we onze materie kennen.
Webdesign
Het webdesign moest onze kracht in branding en design weerspiegelen. We keken naar wat concurrenten vandaag doen om dan toch weer anders uit de hoek te kunnen komen. We kozen voor een licht webdesign met nog steeds organische elementen zonder speels over te komen. Ook zochten en vonden we meer eenheid tussen onze fonts met een meer corporate look en feel.
De contentstructuur baseert zich op UX en informeren. We geloven dat mensen het meest geholpen zijn met duidelijke taal wat betreft onze diensten. Concreet wil dat zeggen dat je in 10 zinnen kan lezen of je al dan niet aan het juiste adres bent bij Sidekick. Wanneer je uit bent op advies, ben je zeer welkom op onze blogsectie waar tal van actuele artikelen te vinden zijn.
Wil je ook je imago oppoetsen? Ga dan gerust voor een visuele opsmuk van je merk. Lees er meer over, hierzo! Wil je je identiteit veranderen? Ga dan voor een rebranding.
Onze ridders aan de branding tafel helpen je met plezier verder.