Klant

The Park Playground

Wat we deden

event promotion, productvideo, promovideo

Snackables voor Telenet ‘s The Park Playground

The Park Playground is een plek waar je kan genieten van onvergetelijke VR ervaringen. Het startte enkele jaren geleden op en kende meteen succes. BoostU agency verzorgt de online marketing voor The Park, wij hielpen hen op onze beurt verder bij de creatie van enkele korte video’s die later dienstdeden als snackables op sociale media.

De creatie van deze video’s waren puur plezier. Het was superleuk om te zien hoe onze figuranten, zes gepensioneerde mannen opgingen in het spel. Deze inleving leverde heel wat dankbare en authentieke beelden op wat een glimlach tovert bij de kijker.

Annelies De Boeck

Promotion video nieuwe doelgroep

Wanneer je het over Virtual Reality gaming hebt, lijk je enkel een jonge doelgroep te willen aanspreken maar niets is minder waar. Om dit misverstand in de kijker te zetten, namen we een groepje gepensioneerde vrienden mee op stap en lieten we hen proeven van een onvergetelijk VR avontuur.

Event promotion – teaser en aftermovie openingsevent nieuwe The Park venue

The Park Playground opende twee nieuwe locaties. Alvorens het openingsevent, zetten we een korte video op waarmee geteased kon worden en mensen getriggerd werden een kijkje te gaan nemen. Verder waren we aanwezig op de events om beelden te produceren voor korte aftermovies. Deze moesten een algemene sfeer van het event en de nieuwe venues in beeld brengen.

Productvideo – Experience VR

Wanneer The Park Playground haar deuren opende, was VR gaming nog voor heel wat mensen onbekend terrein. Wij gingen op stap met een draagbaar VR-game en brachten de experience tot bij de mensen op straat. We brachten vervolgens de reacties in beeld en monteerde deze tot een snackable experience video.

Ons portfolio. Onze helden.