Klant
Een logo, huisstijl en website voor Proov
Proov heeft 180 Adobe-experts die één voor één de essentie van digitale groei begrijpen. Ze optimaliseren creatieve assets over de volledige customer journey en creëren op maat gemaakte webshops voor enterprise klanten.
De vraag van de klant
Als nieuwe overkoepelende Adobe-organisatie hadden ze nood aan een eigen branding en website. Eentje die de maturiteit die ze bezitten, ook uitstraalt zodat hun visie en strategische aanpak ook in de branding te zien zijn.
Let’s talk colors
De huisstijl van Proov bevat één primaire hoofdkleur die met z’n sterke oranjerode tint verwijst naar het rood van Adobe. De hoofdkleur wordt ondersteund door warme grijstinten, wat voor meer variatie en mogelijkheden zorgt.
Een logo met een geometrisch kantje
Het primaire hoekige logo bevat hun slogan, maar we hebben ook een logo zonder slogan voorzien. Er is zowel een versie in kleur als een versie in grijstinten.
De letters ‘oo’ uit het logo kunnen als vrijstaand icoon gebruikt worden en dienen tegelijk als grafisch element. Daarnaast staat de dubbele ‘oo’ symbool voor het oneindige en het omnichannel gegeven. Het duidt op de positieve reis die Proov met de klanten aflegt en symboliseert transformatie.