Sidekick
Creating heroic brands online and offline
Follow us

Een merkidentiteit voor Kvarter.

Kvarter, the coolest kid on the block. En dat mag je vrij letterlijk nemen, want Kvarter is Deens voor wijk of buurt.

Een projectontwikkelaar met een duidelijke visie, op zoek naar een branding.
Hip, trendy, stijlvol; en dus helemaal in het straatje van Sidekick. (See what we did there?)

Een voorbeeld van de huisstijlkleuren van Kvarter by Sidekick

What's in a name.

Wanneer je klant woningen neerzet in Scandinavische stijl is het dan ook al vrij snel duidelijk welke richting je met de branding uit moet. En aangezien woningprojecten vaak in clusters of wijkjes worden neergezet was de keuze voor de naam Kvarter snel gemaakt.

Een voorbeeld van de huisstijlkleuren van Kvarter by Sidekick

Lagom.

Voor wie het in Keulen hoort donderden: Lagom is een Scandinavische visie op wonen en leven. Het staat voor niet teveel of te weinig, maar net genoeg. Kortom, het zoeken naar balans. Gezelligheid en wooncomfort, duurzaamheid en langetermijnvisie, kwaliteit en het perfect passen.

Het is geen branding-stijl, maar a way of living. En omdat het zo specifiek en uniek is, en zo hard op Kvarter’s lijf geschreven is; maakt het het hen ook makkelijk om deze visuele stijl in de fotografie van hun projecten door te trekken.

de brandguidelines van Kvarter
de huisstijlkleuren van Kvarter

Lagom & Kvarter.

We koppelden de visie van Lagom aan het brand Kvarter en werkten binnen dit kader een volledige huisstijl uit. Kvarter bouwt namelijk kwalitatieve en duurzame woningen op maat, die precies passen. En dit zowel in de omgeving als bij de klant.

Gezelligheid en comfort troef dus.