Een checklist voor je inbound marketing campagne

Content

Helemaal voor jou. Gewoon, daarom.

Een goede marketeer zijn? Eitje.

Tegenwoordig hebben marketeers veel kanalen ter beschikking. Dat is een goede zaak maar gaat daarnaast gepaard met enkele uitdagingen.  

Kwalitatieve content produceren en het rendement monitoren, blijft een intensief proces. Je moet natuurlijk je successen in beeld brengen om ze te kunnen delen. Daarnaast heb je de nodige formats voor elk kanaal en is het beste om voor elk onderwerp en kanaal een andere strategie te gebruiken. 

Een goede marketeer zijn, eerder een gepocheerd eitje dus. 

De marketinghulplijn Sidekick

Je hebt waarschijnlijk veel energie gestoken in het bedenken en ontwikkelen van campagnes. Wij willen dat je je successen kunt vieren!  

We stelden een handige checklist samen die je kan gebruiken bij het ontwerpen van je nieuwe campagnes. We focussen natuurlijk op je doelpubliek, zodat je je campagnes via de juiste kanalen bij de juiste mensen krijgt.  

Wijzelf zijn meer dan voorstander van op maat gemaakte content. Dat betekent dat je de lezer centraal stelt als je begint met het creëren van je content. Hopelijk helpt onze lijst jou om hetzelfde te doen. 

Een checklist voor een inbound marketing campagne die: 

  • De klant centraal plaatst 
  • In elke situatie werkbaar is 
  • Toepasbaar is op elk kanaal 

Download deze gratis checklist, en begin met het bouwen van je eigen op maat gemaakte inbound marketing campagne die werkt! 

Sta jij liever in de spotlight en ben je graag de held van het verhaal? Bekijk dan zeker ons werk of neem contact ons op.