Sidekick
Creating heroic brands online and offline
Follow us

Annelies - 22 april 2021

Een inbound marketing campagne checklist.

Helemaal voor jou. Gewoon, daarom.

#content #contentmarketing #inboundmarketing #branding #merkbekendheid #merkstrategie

Marketeer zijn. Eitje.

Tegenwoordig hebben marketeers veel kanalen tot hun beschikking. Dat is een goede zaak, maar gaat het ook gepaard met enkele uitdagingen. Het blijft een intensief proces als je kwalitatieve content wilt creëren en het rendement wilt monitoren. Zien dat het goed is, dat is één ding. Je moet natuurlijk ook je successen in beeld brengen om ze te kunnen melden…

Je hebt ook de nodige verschillende formats voor elk kanaal en het is het beste om voor elk onderwerp en kanaal een andere strategie te gebruiken.

Marketeer zijn, eerder een gepocheerd eitje dus.

You Batman – We Robin

Je hebt waarschijnlijk veel energie gestoken in het bedenken en ontwikkelen van campagnes. Wij willen dat je je  successen kunt vieren! Kunnen je campagnes nét dat tikkeltje beter, maar weet je niet waar te beginnen?

We’ve got you! We hebben een handige checklist samengesteld die je kan gebruiken bij het ontwerpen van je nieuwe campagnes. We focussen natuurlijk op je doelpubliek, zodat je je campagnes via de juiste kanalen bij de juiste mensen krijgt. Score!

Wijzelf zijn meer dan voorstander van op maat gemaakte content. Dat betekent dat je altijd je lezer centraal stelt als je begint met het creëren van je content. Hopelijk helpt onze lijst je om hetzelfde te doen.

 

We ontwikkelde dit lijstje zodat je een inbound marketing campagne kan ontwikkelen die:

  • je klant centraal plaatst
  • werkt in elke situatie
  • en toepasbaar is op elk kanaal.

Download deze gratis checklist, en begin met het bouwen van je eigen op maat gemaakte inbound marketing campagne die werkt!

 

 Sta jij liever in de spotlight en ben je graag de held van het verhaal? Bekijk dan zeker ons werk of neem contact met ons op.